Αφού κατακλύζεστε από μια αγορά γεμάτη Πονγκ κλώνους κατά τη διάρκεια της πρώτης γενιάς, η βιομηχανία άρχισε να απομακρύνεται από την επανασυσκευασία του ίδιου παιχνιδιού ξανά και ξανά, στην απελευθέρωση συστημάτων βασισμένων σε πολλαπλές κασέτες χάρη στην έλευση της κασέτας ROM. Όχι μόνο αυτή η νέα τεχνολογία ROM δημιούργησε έναν ευκολότερο τρόπο διανομής πολλαπλών παιχνιδιών για το ίδιο σύστημα, αλλά επέτρεψε επίσης γραφικά και μνήμη υψηλότερης ποιότητας, που χτυπά στη δεύτερη γενιά συστημάτων βιντεοπαιχνιδιών.
1976: Fairchild Channel F – Fairchild
Wikimedia Commons
Το πρώτο σύστημα κονσόλας που βασίζεται σε ROM δημιουργήθηκε από τον Jerry Lawson και κυκλοφόρησε από την Fairchild Camera and Instrument Corporation.
1977: Atari 2600 aka Atari Video Computer System (VCA) – Atari
Wikimedia Commons
Το πιο ιστορικό σύστημα του Atari.
1977: RCA Studio II – RCA
Wikimedia Commons
Μια παράξενα σχεδιασμένη υβριδική κονσόλα που περιελάμβανε πέντε προεγκατεστημένα παιχνίδια, όπως μια ειδική κονσόλα και επίσης αποδεκτά παιχνίδια κασέτας. Το ελάττωμα ήταν στους ελεγκτές. Αντί για χειριστήριο ή κουμπιά κατεύθυνσης, χρησιμοποίησε δύο χειριστήρια πληκτρολογίου με δέκα αριθμημένα κουμπιά που ήταν φυσικά ενσωματωμένα στο σώμα της κονσόλας. Τα αφιερωμένα παιχνίδια στο RCA Studio II περιλάμβαναν τα Addition, Bowling, Doodle, Freeway και Patterns.
1977: Sears Video Arcade – Atari
Wikimedia Commons
Βασικά ένα Atari 2600 με αλλαγή ονόματος. Αυτό προήλθε από μια αποκλειστική συμφωνία που έκανε η Atari με τη Sears για να βοηθήσει στην εκκίνηση του συστήματος.
1977: Bally Astrocade και Midway
Wikimedia Commons
Μια σπάνια κονσόλα κασέτας (ακόμη και κατά την κυκλοφορία) και η μοναδική προσπάθεια της Bally να κάνει ένα σύστημα οικιακών βιντεοπαιχνιδιών. Συνολικά κυκλοφόρησαν 46 παιχνίδια για το σύστημα συμπεριλαμβανομένων Διαστημικοί εισβολείς, Γαλαξιακός, και Κόναν ο Βάρβαρος. Διατίθεται επίσης μια κασέτα γλώσσας υπολογιστή BASIC για απλό προγραμματισμό.
1977: Color TV Game 6 – Nintendo
Wikimedia Commons
Αυτό το φωτεινό πορτοκαλί σύστημα ήταν η πρώτη εισβολή της Nintendo στην αγορά της οικιακής κονσόλας δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα Πονγκ κλώνος, που περιέχει 6 παραλλαγές του παιχνιδιού με κουμπιά χειριστηρίου ενσωματωμένα στην κύρια μονάδα.
1978: Color TV Game 15 και Nintendo
Wikimedia Commons
Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία Έγχρωμο τηλεοπτικό παιχνίδι 6 Η Nintendo ξεκίνησε ένα σύστημα παρακολούθησης, αυτό με 15 παραλλαγές Πονγκ και ελεγκτές που συνδέονται στην κύρια μονάδα μέσω καλωδίου αντί να είναι ενσωματωμένοι στο κύριο σώμα της κονσόλας.
1978: Color TV Racing 112 και Nintendo
Wikimedia Commons
Η πρώτη καταχώρηση στη γραμμή έγχρωμης τηλεόρασης της Nintendo που δεν ήταν κλώνος του Πονγκ. Αντ ‘αυτού, αυτή η ειδική κονσόλα διαθέτει ένα παιχνίδι αγώνων από πάνω προς τα κάτω με ένα ενσωματωμένο χειριστήριο τιμονιού.
1978: VC-4000 και διάφοροι κατασκευαστές
Wikimedia Commons
Ένα σύστημα κονσόλας με βάση τα δοχεία που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη από πολλούς κατασκευαστές. Οι ελεγκτές περιλάμβαναν ένα χειριστήριο, δύο κουμπιά ενεργοποίησης και ένα πληκτρολόγιο με 12 πλήκτρα.
1978: Magnavox Odyssey² – Philips
Wikimedia Commons
Αφού η Philips αγόρασε το Magnavox κυκλοφόρησαν την επόμενη γενιά κονσόλων Odyssey. Ένα σύστημα βασισμένο σε φυσίγγια, το Odyssey² δεν περιλάμβανε μόνο χειριστήρια, αλλά και πληκτρολόγιο ενσωματωμένο στην κύρια μονάδα. Αυτή η μοναδική διεπαφή χρησιμοποιήθηκε για την προσθήκη ονομάτων σε υψηλές βαθμολογίες, τη διαμόρφωση επιλογών παιχνιδιού και ακόμη και τη δυνατότητα στους παίκτες να προγραμματίσουν απλούς λαβύρινθους παιχνιδιών.
1979: Channel F System II – Fairchild
Wikimedia Commons
Μια επανασχεδιασμένη έκδοση του Fairchild Channel F που μεταμφιέζεται ως νέο σύστημα. Η μονάδα ήταν μικρότερη, στεγάζονταν μια υποδοχή κονσόλας μπροστινής φόρτωσης και σε αντίθεση με το αρχικό κανάλι F, είχε τους ελεγκτές συνδεδεμένους στο σύστημα.
1979: Color TV Game Block Breaker – Nintendo
Wikimedia Commons
Το δεύτερο μηΠονγκ Η κυκλοφορία στην αρχική σειρά των ειδικών κονσολών της Nintendo ήταν ένα λιμάνι της επιτυχίας τους Διακόπτης μπλοκ, η οποία από μόνη της είναι μια επανεπεξεργασμένη έκδοση του arariade του Atari Ξεμπλοκάρισμα.
1979: Μηχανή φαντασίας APF – APF
Wikimedia Commons
Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών με βάση την κασέτα που συνοδεύει ένα πρόσθετο, η οποία μετέτρεψε το σύστημα σε έναν πλήρη οικιακό υπολογιστή με πληκτρολόγιο και μονάδα κασέτας. Προκάτοχος του Commodore 64, έκανε το APF Imagination Machine τον πρώτο οικιακό υπολογιστή χαμηλού κόστους που συνδέεται με μια κανονική τηλεόραση. Δυστυχώς, δεν ήταν πολύ αν μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών είχε κυκλοφορήσει μόνο 15 τίτλοι.
1979: Microvision – Μίλτον Μπράντλεϊ
Wikimedia Commons
Το πρώτο φορητό σύστημα παιχνιδιών περιλάμβανε μια ασπρόμαυρη οθόνη LCD με απλά μπλοκ γραφικά και μεγάλες ανταλλάξιμες κασέτες παιχνιδιών. Δυστυχώς, δεν χτίστηκαν καλά και οι περισσότερες μονάδες έφτασαν σε καταστήματα σπασμένα, και εκείνα τα λίγα που δεν έσπασαν γρήγορα όταν χρησιμοποιήθηκαν. Είναι εξαιρετικά σπάνιο να βρείτε ένα μοντέλο εργασίας σήμερα. Ο λόγος που η Microvision δεν έχει ξεχαστεί στα χρονικά του ιστορικού βιντεοπαιχνιδιών είναι ότι παρουσίασε τον πρώτο επίσημο Ξεκινήστε το Trek παιχνίδι με άδεια, Star Trek Phaser Strike.
1979: Bandai Super Vision 8000 – Bandai
Wikimedia Commons
Ο Bandai μπήκε στο biz βιντεοπαιχνιδιών κατά τη διάρκεια της πρώτης γενιάς με μια σειρά γενικών Πονγκ κλώνους μέχρι να κυκλοφορήσουν αυτήν την κονσόλα με βάση τα δοχεία με επτά διαφορετικά παιχνίδια και χειριστήρια που έφεραν ένα πληκτρολόγιο και έναν δίσκο κατεύθυνσης στη βάση.
1980: Computer TV Game – Nintendo
Κοινά Wikimedia
Η τελική κυκλοφορία στη σειρά της Nintendo Έγχρωμο τηλεοπτικό παιχνίδι ειδικές κονσόλες, αυτή είναι μια θύρα του πρώτου παιχνιδιού βίντεο arcade της Nintendo, Othello.
1980: Παιχνίδι και ρολόι – Nintendo
Wikimedia Commons
Η ιστορική σειρά των αυτόνομων φορητών παιχνιδιών LCD, ένας πρόδρομος του Game Boy και του Nintendo DS, και ένα τέρας που χτύπησε στην εποχή τους. Δημιουργήθηκε από τον εφευρέτη του Game Boy, Gunpei Yokoi, κάθε Game & Watch περιείχε ένα μόνο παιχνίδι LCD με περιορισμένα γραφικά και χειριστήρια με τα κουμπιά.
1980: Intellivision – Mattel
Wikimedia Commons
Παράλληλα με το Atari 2600 και το Colecovision, το Intellivision ήταν μία από τις κονσόλες παιχνιδιών με τις καλύτερες πωλήσεις της δεύτερης γενιάς κονσόλων βιντεοπαιχνιδιών. Οι ελεγκτές έφεραν ένα αριθμητικό πληκτρολόγιο και το πρώτο που περιλαμβάνει ένα κατευθυντικό δίσκο σε σχήμα δίσκου που επιτρέπει 16 κατευθύνσεις. Ήταν επίσης η πρώτη κονσόλα 16-bit και η πρώτη κονσόλα που παρουσίασε μια συνθετική ανθρώπινη φωνή κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ο ανώτερος ήχος του Intellivision ήταν ένα από τα σημαντικότερα σημεία πώλησης.