Saltar al contenido

Ιστορία του Sonic the Hedgehog από τη Sega Genesis

1 de junio de 2021

Σε αυτό το άρθρο

Όταν η Sega Genesis ξεκίνησε το 1989, ξεκίνησε μια πρόχειρη αρχή. Ενώ το Genesis μπορεί να ήταν η πρώτη αληθινή κονσόλα 16-bit, ο άμεσος ανταγωνιστής του, το 8-bit Nintendo Entertainment System, το κέρδισε στους πολέμους της κονσόλας χάρη στο mega-hit της Nintendo Super Mario Bros. 3. Μόλις ήρθε η είδηση ​​ότι η Nintendo θα βγαίνει με το δικό τους σύστημα 16 bit, ήρθε η ώρα η Sega να λάβει δραστικά μέτρα, οδηγώντας στη γέννηση ενός από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών …

Τα βασικά του παιχνιδιού

  • Τίτλος: Σόνικ ο σκαντζόχοιρος
  • Πλατφόρμα: Sega Genesis
  • Εκδότης: SEGA
  • Προγραμματιστής: Sonic Team
  • Ημερομηνία κυκλοφορίας: Ιούνιος 1991

Ένα λυπημένο προ-ηχητικό Sega

Μέχρι το 1990 τα πράγματα ήταν λιγότερο από αστρικά για τη δεύτερη είσοδο του γίγαντα της arcade Sega στην εγχώρια αγορά βιντεοπαιχνιδιών. Σίγουρα το Sega Genesis ήταν η νούμερο ένα κονσόλα στη Βραζιλία, αλλά στην Ιαπωνία, πήρε ένα πίσω κάθισμα στο Turbografx-16, και στη Βόρεια Αμερική, ο κλάδος εξακολουθούσε να κυριαρχείται από το NES. Ενώ η έναρξη του Genesis ξεκίνησε τους πολέμους της κονσόλας, δεν έκανε αρκετά βήματα για να κυριαρχήσει στη βιομηχανία. Στη συνέχεια, η Nintendo ανακοίνωσε σχέδια για τη δική τους κονσόλα 16 bit, το Super Nintendo, με ημερομηνία κυκλοφορίας στη Βόρεια Αμερική στις 23 Αυγούστου 1991. Παρόλο που η Sega είχε το προβάδισμα σε αυτήν την 4η γενιά βιντεοπαιχνιδιών, έπρεπε να κάνουν κάποιες δραστικές αλλαγές αν επρόκειτο να ανταγωνιστούν με το Nintendo powerhouse.

Η Sega αλλάζει το σχέδιο παιχνιδιού

Το πρώτο βήμα που έκανε η Sega ήταν να αντικαταστήσει τον CEO του τμήματος της Βόρειας Αμερικής με τον πρώην επικεφαλής της Mattel, Tom Kalinske. Μέχρι τότε η εστίαση του μάρκετινγκ της Sega ήταν στα παιχνίδια με θέμα τις διασημότητες, καθώς η Nintendo είχε πολλά από τα μεγάλα λιμάνια arcade συνδεδεμένα σε αποκλειστικές προσφορές. Ο Kalinske προσπάθησε να αλλάξει αυτήν την κατεύθυνση εστιάζοντας στην αναγνωρισιμότητα των επωνυμιών και για να το κάνει αυτό δεν χρειάζονταν μόνο ένα επιτυχημένο βιντεοπαιχνίδι, αλλά έναν κορυφαίο χαρακτήρα που ήταν τόσο δημοφιλής που θα συνδέονταν συνεχώς με το όνομα Sega. Η Sega στράφηκε στην εσωτερική ομάδα ανάπτυξης 5 ατόμων Sega AM8 για να δημιουργήσει ένα σημαντικό βιντεοπαιχνίδι που θα έδινε Μάριο ένα τρέξιμο για τα χρήματά του. Εύκολη εργασία … όχι;

Ένας σκαντζόχοιρος … Αλήθεια;

Το AM8 άρχισε να ρίχνει κάθε είδους ιδέες από αστεία ζώα έως ανόητους γέρους. Τέλος, μια ιδέα κολλήθηκε. Ένα σκίτσο σκαντζόχοιρου από το μέλος της ομάδας Naoto Ōshima, το οποίο είχε σχεδιάσει προηγουμένως Φανταστικό αστέρι και Phantasy Star 2, ξεχώρισαν από το πλήθος. Αρχικά αναφέρεται ως κ. Needlemouse. Το ίδιο το παιχνίδι είχε σχεδιαστεί για να είναι πλατφόρμα πλευρικής κύλισης με καινοτόμο στρίψιμο. Ενώ ένας σκαντζόχοιρος δεν ήταν το γρηγορότερο ζώο στη γη, ο σκαντζόχοιρος του AM8 θα ήταν ο γρηγορότερος χαρακτήρας του βιντεοπαιχνιδιού ποτέ, με το παιχνίδι να έχει σχεδιαστεί για να τον κρατάει να κινείται. Για να ταιριάζει καλύτερα με το χαρακτήρα και την έννοια της ταχύτητας, μετονομάστηκε «Sonic» – ένα επίθετο που περιγράφει την επίτευξη της ταχύτητας του ήχου. Σόνικ ο σκαντζόχοιρος γεννήθηκε. Γνωρίζοντας ότι θα είχαν ένα χτύπημα στα χέρια τους, η Sonic έγινε διαβόητη σε όλα τα γραφεία της Sega πολύ πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, με την ομάδα ανάπτυξης του AM8 να γίνεται γνωστή ως Sonic Team, ένα moniker που συνεχίζουν μέχρι σήμερα. Εκτός από το Naoto Ōshima, η Sonic Team αποτελούνταν από τον προγραμματιστή Yuji Naka, σκηνοθέτης παιχνιδιών Hirokazu Yasuhara, σχεδιαστές Jinya Itoh και Rieko Kodama.

Τι κάνει το Sonic τόσο ξεχωριστό

Ενώ η βιομηχανία είχε δει πολλά πλατφόρμες πλαϊνού κύλισης, οι περισσότεροι μοντελοποιήθηκαν σύμφωνα με τη βασική δομή του Super Mario Bros., με βηματοδοτημένο άλμα, αναρρίχηση σκάλας, πηδώντας χάσμα και ελαστικό κεφάλι, αλλά Ηχητικός επέκτεινε την ιδέα, λαμβάνοντας το είδος σε μια εντελώς νέα κατεύθυνση. Τα επίπεδα στο Ηχητικός σχεδιάστηκαν με γνώμονα την ταχύτητα. Δεν ήταν τόσο εύκολο που οι παίκτες μπορούσαν να τρέξουν χωρίς διακοπή από την αρχή έως το τέλος, αλλά με μια ισορροπία τόσο γρήγορης όσο και γρήγορης κίνησης για να κρατήσουν τα πράγματα έντονα και προκλητικά. Καθώς ο Sonic μπορούσε να πάρει γρήγορες ταχύτητες, πολλές από τις πλατφόρμες ήταν καμπυλωμένες για να του επιτρέψουν να ανεβαίνει τοίχους, να περάσει μέσω βρόχου-β-βρόχων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να απωθήσει μια πηγή και να πετάξει προς τα πάνω ή προς την κατεύθυνση από την οποία προήλθε. . Ενώ πολλά από τα επίπεδα μετακίνησαν τον παίκτη σε ένα μονοπάτι, υπήρχαν αρκετά σχεδιασμένα για να ολοκληρώσει ο Sonic σε οποιονδήποτε αριθμό συνδυασμών. Από την παραμονή στο επίπεδο του εδάφους, ή την επιτάχυνση μέσω κατακόρυφων ανυψωμένων πλατφορμών στον ουρανό, σε υπόγεια σπήλαια. Με τόσες πολλές παραλλαγές, καμία δύο επαναλήψεις αυτών των επιπέδων δεν ένιωσε ποτέ το ίδιο.

Η Ημέρα Sonic Saved Sega

Το Sonic κυκλοφόρησε στις 23 Ιουνίου 1991 και ήταν ένα στιγμιαίο χτύπημα. Το παιχνίδι ήταν τόσο δημοφιλές που έγινε η πρώτη «εφαρμογή killer» της κονσόλας Genesis. με τους παίκτες να αγοράζουν το σύστημα μόνο για την ευκαιρία να παίξουν Ηχητικός. Ο Tom Kalinske πήρε την ευκαιρία να αλλάξει το τρέχον παιχνίδι στο πακέτο που συνοδεύει το Genesis, Τροποποιημένο θηρίο, και το αντικατέστησε με Σόνικ ο σκαντζόχοιρος, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις του συστήματος. Όχι μόνο ήταν το καινοτόμο gameplay της Sonic που τον έκανε δημοφιλή, αλλά η νευρική, αλλά φιλική προσωπικότητά του ήταν μια αναζωογονητική αλλαγή για πολλούς νέους παίκτες, καθιστώντας τον ήρωα στον οποίο θα μπορούσαν να συσχετιστούν καλύτερα. Οι πωλήσεις Genesis έφτασαν στην κορυφή τόσο γρήγορα όσο τα πόδια του Sonic μπορούσαν να τα μεταφέρουν και τα επόμενα χρόνια, ξεπέρασαν το 60% της αγοράς βιντεοπαιχνιδιών.

Η κληρονομιά Sonic

Το Sonic The Hedgehog παρέμεινε το καλύτερο παιχνίδι Sega Genesis μέσω της ζωής της κονσόλας. Για να καλύψει τις δημόσιες απαιτήσεις, η Sega κυκλοφόρησε επίσης μια έκδοση 8-bit για το Sega Master System και έβαλε γρήγορα την Sonic Team σε παραγωγή σε μια συνέχεια. Η μνημειακή επιτυχία του Sonic μετατράπηκε σε ένα σημαντικό franchise που όχι μόνο ξεπέρασε το Sega Genesis αλλά και όλες τις κονσόλες της Sega. Ενώ η Sega έχασε τελικά τον πόλεμο της κονσόλας και έφυγε από την επιχείρηση υλικού της κονσόλας μετά το τελικό τους σύστημα, το Sega Dreamcast, βρήκαν νέα ζωή ως προγραμματιστές τρίτων κατασκευαστών, δημιουργώντας παιχνίδια για τις ίδιες εταιρείες με τις οποίες ανταγωνίζονταν κάποτε, Nintendo, Xbox και PlayStation . Σήμερα με βιβλιοθήκη άνω των 75 τίτλων, με παιχνίδια σχεδόν σε κάθε πλατφόρμα παιχνιδιών, καθώς και παιχνίδια, κινούμενα σχέδια, κόμικς και μια ταινία θαυμαστών ζωντανής δράσης που αναπτύσσεται από τα Blue Core Studios. Ο Sonic έχει πρωταγωνιστήσει μαζί με τον πρώην επιχειρηματικό του αντίπαλο Mario σε μια σειρά βιντεοπαιχνιδιών με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες.