Τι πρέπει να γνωρίζετε
- Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το VR σε καθιστή θέση για να αποφύγετε τη ζάλη.
- Διευκολύνετε τη στάση χρησιμοποιώντας το με ένα απλό παιχνίδι, όπως το Google Tiltbrush.
- Αναζητά επιλογές λειτουργίας άνεσης στην εφαρμογή VR ή το παιχνίδι σας.
Αυτό το άρθρο εξηγεί πώς να αποφύγετε την ασθένεια εικονικής πραγματικότητας. Οι οδηγίες ισχύουν για οποιοδήποτε μοντέλο ακουστικών VR. Ένα περιβάλλον VR είναι διαφορετικό από ένα κανονικό περιβάλλον παιχνιδιού. Εξαιτίας αυτού, ορισμένοι χρήστες θα βιώσουν ναυτία μετά από λίγα μόνο λεπτά όταν εξερευνούν έναν εικονικό κόσμο, ενώ άλλοι δεν θα υποστούν καμία ασθένεια.
Ξεκινήστε με το Seated VR Experience
Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει, «Πρέπει να σέρνεις για να περπατήσεις.» Αυτή η σοφία ισχύει συχνά για τις εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, αλλά σκεφτείτε την ως, «Πρέπει να καθίσετε πριν σταθείτε.» Όταν μπαίνετε για πρώτη φορά σε έναν εντυπωσιακό κόσμο εικονικής πραγματικότητας, ο εγκέφαλός σας μπορεί να κατακλυστεί από την είσοδο. πολυπλοκότητα της εξισορρόπησης του εαυτού σας ενώ αυτός ο νέος κόσμος εικονικής πραγματικότητας κινείται γύρω σας και η εμπειρία μπορεί να υπερφορτώσει τις αισθήσεις σας και να προκαλέσει συναισθήματα ναυτίας, ζάλης και γενικού αποπροσανατολισμού. Αναζητήστε εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας και παιχνίδια που προσφέρουν μια καθιστή επιλογή, η οποία μειώνει τα προβλήματα με τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η VR στην αίσθηση της ισορροπίας σας. Εάν έχετε ήδη βιώσει ναυτία με το VR, μείνετε μακριά από προσομοιωτές πτήσης VR και παιχνίδια οδήγησης. Παρόλο που είναι καθισμένες εμπειρίες, μπορεί να είναι πολύ έντονες, ειδικά εάν προσομοιώνουν πράγματα όπως οι ελιγμοί του κυλίνδρου. Αυτές οι κινήσεις μπορούν να αρρωσταίνουν ακόμη και άτομα με σιδερένια στομάχι.
Μεταβείτε σε ένα απλό παιχνίδι
Όταν νομίζετε ότι είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε μια μόνιμη εμπειρία, ξεκινήστε με κάτι απλό, όπως το Google Tiltbrush ή ένα παρόμοιο πρόγραμμα τέχνης όπου έχετε τον πλήρη έλεγχο ενός σχετικά στατικού περιβάλλοντος. Αυτό σας δίνει την εμπειρία πλοήγησης και εξερεύνησης ενός περιβάλλοντος τύπου κλίμακας δωματίου ενώ εστιάζετε στη ζωγραφική σας. Αυτή η προσέγγιση δίνει στον εγκέφαλό σας χρόνο να συνηθίσει σε αυτόν τον γενναίο νέο κόσμο και να σταματήσει κάθε ασθένεια VR που προκαλείται από κίνηση.
Αναζητήστε Επιλογές άνεσης
Οι προγραμματιστές εφαρμογών και παιχνιδιών VR γνωρίζουν ότι ορισμένα άτομα είναι ευαίσθητα στις παρενέργειες που σχετίζονται με την εικονική πραγματικότητα, πολλοί προσθέτουν «ρυθμίσεις άνεσης» στις προσφορές τους. Αυτές οι ρυθμίσεις αλλάζουν πράγματα όπως το οπτικό πεδίο και την οπτική γωνία του χρήστη ή προσθέτουν στατικά στοιχεία διεπαφής χρήστη που μετακινούνται με τον χρήστη. Αυτές οι οπτικές άγκυρες συμβάλλουν στη μείωση της ασθένειας κίνησης δίνοντας στον χρήστη κάτι για να επικεντρωθεί. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας καλά εφαρμοσμένης επιλογής ρύθμισης άνεσης είναι η Λειτουργία άνεσης που διατίθεται στο Google Earth VR. Αυτή η ρύθμιση περιορίζει το οπτικό πεδίο του χρήστη, αλλά μόνο όταν ταξιδεύουν από τη μία τοποθεσία στην άλλη. Η στενή εστίαση κατά τη διάρκεια προσομοίωσης φυσικής κίνησης καθιστά αυτό το τμήμα της εμπειρίας πιο ανεκτό χωρίς να αφαιρείται από τη συνολική εμπειρία. Όταν το τμήμα ταξιδιού ολοκληρωθεί, το οπτικό πεδίο διευρύνεται και αποκαθίσταται, οπότε ο χρήστης δεν χάνει την αίσθηση της κλίμακας που παρέχει το Google Earth.
Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας μπορεί να χειριστεί VR
Ενώ μπορεί να είναι δελεαστικό να αγοράσετε ένα ακουστικό VR και να το χρησιμοποιήσετε με τον υπάρχοντα υπολογιστή σας, εάν αυτός ο υπολογιστής δεν πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος VR που καθορίζονται από τον κατασκευαστή του ακουστικού, ζητήματα απόδοσης συστήματος θα μπορούσαν να καταστρέψουν την εμπειρία ή να προκαλέσουν ασθένεια VR. Οι Oculus, HTC και άλλοι έχουν καθιερώσει ελάχιστες προδιαγραφές συστήματος για να διασφαλίσουν ότι οι υπολογιστές έχουν αρκετή ισχύ για να επιτύχουν τον κατάλληλο ρυθμό καρέ που απαιτείται για να δημιουργήσουν μια άνετη και συνεπή εμπειρία. Εάν ο εγκέφαλός σας παρατηρήσει οποιαδήποτε καθυστέρηση μεταξύ της κίνησης που κάνει το σώμα σας σε σχέση με αυτό που βλέπουν τα μάτια σας, οποιαδήποτε καθυστέρηση που προκαλείται από το κατώτερο υλικό σπάει την ψευδαίσθηση της βύθισης, προκαλώντας πιθανώς συναισθήματα ασθένειας. Εάν είστε επιρρεπείς σε ασθένεια VR, σκεφτείτε το ενδεχόμενο να υπερβείτε και να υπερβείτε τις ελάχιστες προδιαγραφές VR για να δώσετε στον εαυτό σας την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για μια εμπειρία χωρίς ασθένεια VR. Η πρόσθετη ταχύτητα και ισχύς δεν είναι ποτέ κακό όταν πρόκειται για VR.
Αυξήστε αργά το χρόνο έκθεσης VR
Εάν έχετε επιλύσει όλα τα τεχνικά ζητήματα και δοκιμάσετε τις άλλες συμβουλές και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα ασθένειας VR, μπορεί να χρειαστείτε απλώς περισσότερο χρόνο και έκθεση σε VR. Να είστε υπομονετικοί και μην προσπαθείτε να περάσετε από την ταλαιπωρία. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για προσαρμογή. Κάντε συχνά διαλείμματα και αποφύγετε εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας και παιχνίδια που δεν σας ταιριάζουν. Δοκιμάστε ξανά αφού έχετε περισσότερη εμπειρία. Το VR πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία που προσβλέπετε και όχι κάτι που φοβάστε. Πειραματιστείτε με αυτές τις συμβουλές, κερδίστε έκθεση και ελπίζουμε ότι η ασθένεια VR θα γίνει μια μακρινή μνήμη. Δεν αρρωσταίνουν ή ναυτία όλοι όσοι δοκιμάζουν το VR. Μπορεί να μην έχετε καθόλου πρόβλημα. Το πώς αντιδρά ο εγκέφαλος και το σώμα σας στο VR είναι πολύ ατομικό και δεν θα ξέρετε μέχρι να το δοκιμάσετε.