Saltar al contenido

Συμβουλές για τη δημιουργία ενός δωματίου εικονικής πραγματικότητας

9 de mayo de 2021

Σε αυτό το άρθρο

Λοιπόν, τελικά καταβάλατε τα μετρητά και αγοράσατε έναν υπολογιστή με δυνατότητα εικονικής πραγματικότητας και μια οθόνη VR Head Mounted Display. Το μεγάλο ερώτημα που έχετε τώρα: «πού θα βάλω αυτό το πράγμα;» Για να ζήσετε το μεγαλύτερο VR που προσφέρει, θα χρειαστείτε χώρο παιχνιδιού σε κλίμακα δωματίου, όπου έχετε αρκετό χώρο για να μετακινηθείτε ελεύθερα, κάτι που βοηθά στην αύξηση της αίσθησης της βύθισης. Το «VR κλίμακας δωματίου» βασικά σημαίνει ότι η εφαρμογή VR ή το παιχνίδι που χρησιμοποιείτε έχει διαμορφωθεί για το μέγεθος της περιοχής παιχνιδιού που έχετε στη διάθεσή σας και εκμεταλλεύεται αυτόν τον χώρο για να σας προσφέρει ένα συναρπαστικό περιβάλλον όπου μπορείτε να μετακινηθείτε, έναντι απλά κάθονται ή στέκονται σε ένα μέρος. Εάν είστε πραγματικά στην VR και έχετε το χώρο, ίσως θελήσετε να σκεφτείτε να δημιουργήσετε έναν μόνιμο χώρο παιχνιδιού, γνωστό και ως «VR Room».

Φωτογραφία: Worny / Getty Images

Πόσο χώρο χρειάζομαι πραγματικά για την εικονική πραγματικότητα;

Ο χώρος που χρειάζεστε για VR εξαρτάται από το είδος της εμπειρίας VR που προσπαθείτε να αποκτήσετε στην περιοχή παιχνιδιού σας. Εάν σχεδιάζετε μόνο μια εμπειρία καθισμάτων, τότε δεν χρειάζεστε τίποτα πέρα ​​από την περιοχή της καρέκλας γραφείου σας. Εάν επιλέξετε να ανεβείτε σε μια μόνιμη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας, θα χρειαστείτε τουλάχιστον 1 μέτρο επί 1 μέτρο (3 πόδια έως 3 πόδια). Στην ιδανική περίπτωση, θα θέλατε λίγο περισσότερο χώρο από αυτό εάν το έχετε. Για το υψηλότερο επίπεδο εμβάπτισης (κλίμακα δωματίου), θα θέλατε ένα δωμάτιο αρκετά μεγάλο για να περπατάτε με ασφάλεια. Η ελάχιστη περιοχή παιχνιδιού που συνιστά η HTC για κλίμακα δωματίου με το σύστημα VIVE VR είναι 1,5m έως 2m. Και πάλι, αυτή είναι η ελάχιστη έκταση. Η μέγιστη συνιστώμενη περιοχή είναι 3m έως 3m. Εάν έχετε χώρο, πηγαίνετε για αυτό, αν όχι, πηγαίνετε τόσο μεγάλο όσο το δωμάτιο σας επιτρέπει άνετα.

Χρειάζομαι υψηλές οροφές για VR;

Οι απαιτήσεις ύψους για τους σταθμούς παρακολούθησης VIVE της HTC δεν είναι ακριβείς. Αναφέρουν «Τοποθετήστε τους σταθμούς βάσης διαγώνια και πάνω από το ύψος της κεφαλής, ιδανικά πάνω από 2 μέτρα (6 πόδια 6 ίντσες)». Επί του παρόντος, το σύστημα Oculus Rift VR δεν επιτρέπει τόσο μεγάλη εμπειρία τύπου κλίμακας δωματίου όσο αυτή που προσφέρεται από το HTC VIVE. Δεν φαίνεται να έχουν απαιτήσεις συναρμολόγησης σε σχέση με το ύψος των σταθμών βάσης τους. Φαίνεται να αναμένουν ότι θα έχουν περίπου το ίδιο ύψος με την οθόνη του υπολογιστή σας και υποθέτουν ότι θα έχετε ένα που βρίσκεται ακριβώς και στις δύο πλευρές του (αν και ορισμένοι χρήστες πρότειναν να τοποθετηθούν ψηλότερα). Εάν δεν θέλετε να τοποθετήσετε μόνιμα τους σταθμούς παρακολούθησης / αισθητήρες σας ή θέλετε να δοκιμάσετε διάφορα ύψη / τοποθεσίες προτού τα τοποθετήσετε μόνιμα, αγοράστε μερικά τρίποδα κάμερας ή ελαφριές βάσεις και πειραματιστείτε με διάφορα ύψη, στη συνέχεια τοποθετήστε τους σταθμούς / αισθητήρες αργότερα αφού καλέσετε στο καλύτερο ύψος και τοποθεσία.

Σημαντικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία ενός δωματίου VR

Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος σας είναι ασφαλής και απαλλαγμένος από εμπόδια και άλλα πράγματα που ενδέχεται να επηρεάσουν την παρακολούθηση. Όταν βυθίζεστε στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας, είστε τυφλοί στο πραγματικό περιβάλλον σας. Τόσο το HTC όσο και το Oculus προσφέρουν ένα σύστημα για να σας προειδοποιούν όταν πλησιάζετε τα όρια της περιοχής παιχνιδιού σας, αλλά υποθέτουν ότι έχετε ήδη απομακρύνει την περιοχή από τυχόν κινδύνους διακοπής ή άλλα εμπόδια που ενδέχεται να παρεμποδίσουν. Βεβαιωθείτε ότι η περιοχή παιχνιδιού σας είναι εντελώς καθαρή από οτιδήποτε μπορεί να σας εμποδίσει και να προκαλέσει τραυματισμό. Οι ανεμιστήρες με χαμηλή οροφή μπορεί να είναι ένα πραγματικό πρόβλημα όταν οι άνθρωποι επιπλέουν τα χέρια τους και παρόμοια σε VR. Εξετάστε το ενδεχόμενο να τα αφαιρέσετε και να τα αντικαταστήσετε με φωτιστικό χωρίς γυαλί. Εάν πρέπει να έχετε έναν ανεμιστήρα, σκεφτείτε ένα χαμηλού προφίλ σε ένα περίπτερο, ίσως στη γωνία του δωματίου έξω από τα όρια της περιοχής παιχνιδιού. Ένας καλά τοποθετημένος θαυμαστής μπορεί πραγματικά να προσθέσει στη βύθιση ανάλογα με το είδος του παιχνιδιού που παίζετε. Κατά τη ρύθμιση των εικονικών ορίων του χώρου παιχνιδιού σας, μην τα τοποθετείτε στην άκρη του χώρου, ορίστε τα όριά σας ελαφρώς μικρότερα, ώστε να έχετε ένα buffer ασφαλείας.

Απαιτήσεις δικτύου για το δωμάτιο VR σας

Όποιο δωμάτιο κι αν καταλήξετε να χρησιμοποιείτε το VR, θα θελήσετε να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σταθερή σύνδεση δικτύου σε αυτήν. Στην ιδανική περίπτωση, για παιχνίδια πολλαπλών παικτών σε VR, μια ενσύρματη σύνδεση Ethernet θα ήταν πιθανώς η καλύτερη επιλογή. Εάν δεν διαθέτετε καλωδίωση Ethernet, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια λύση δικτύου Powerline που χρησιμοποιεί την ηλεκτρική καλωδίωση του σπιτιού σας για να μεταφέρει σήματα δικτύου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον ένα ισχυρό σήμα Wi-Fi.

Απαλλαγή από (ή κάλυψη) στοιχείων που μπορεί να προκαλέσουν παρεμβολές στην παρακολούθηση VR

Οι καθρέφτες και τα παράθυρα έχουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν στην παρακολούθηση κίνησης του VR HMD και / ή των ελεγκτών σας. Εάν αυτά τα αντικείμενα δεν είναι κινητά, σκεφτείτε να τα καλύψετε με ύφασμα ή κάτι τέτοιο, ώστε να μην αντανακλούν το φως που παράγεται από τις συσκευές παρακολούθησης κίνησης. Ο προσδιορισμός εάν ένας καθρέφτης ή άλλη ανακλαστική επιφάνεια επηρεάζει αρνητικά την παρακολούθηση σας είναι μια διαδικασία δοκιμής και σφάλματος. Εάν παρατηρήσετε πολλά προβλήματα παρακολούθησης, αναζητήστε κάτι ανακλαστικό που μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα.

Διαχείριση αυτών των καλωδίων οθόνης προσάρτησης κεφαλής (HMD)

Η δεύτερη πιο σημαντική πτυχή της σωστής καλωδίωσης του δωματίου VR σας είναι να διασφαλίσετε ότι τα καλώδια που συνδέουν τον υπολογιστή σας με το VR HMD είναι όσο το δυνατόν πιο διακριτικά. Τίποτα δεν σπάει την εμβάπτιση VR γρηγορότερα από την ενεργοποίηση ενός καλωδίου HMD. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μερικοί άνθρωποι έχουν δημιουργήσει περίπλοκα συστήματα διαχείρισης καλωδίων με οροφή, ενώ άλλοι μεταφέρουν τον υπολογιστή σε μια ντουλάπα ή σε άλλο δωμάτιο εντελώς. Εξαρτάται απόλυτα από εσάς ποιο επίπεδο διαχείρισης καλωδίων θέλετε να επιτύχετε, απλώς βεβαιωθείτε ότι είναι ασφαλές. Οι επιλογές αντικατάστασης ασύρματου καλωδίου πωλούνται ήδη και ενδέχεται να απαλλαγούν εντελώς από το πρόβλημα διακοπής καλωδίων στο εγγύς μέλλον.

Τι είδους δάπεδο πρέπει να χρησιμοποιώ στο δωμάτιο VR μου;

Κατά τον σχεδιασμό ενός δωματίου VR, το δάπεδο είναι εξαιρετικά σημαντικό για πολλούς λόγους. Ο πρώτος λόγος: ασφάλεια. Στο VR, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για άσκηση. Ορισμένα παιχνίδια απαιτούν ανίχνευση, άλματα, τρέξιμο στη θέση τους, σκοποβολή και όλα τα είδη άλλων ελιγμών. Θα θελήσετε να έχετε μια άνετη επιφάνεια για να εκτελέσετε αυτές τις ενέργειες. Το χαλί με ένα παχύ μαξιλάρι από κάτω θα ήταν μια υπέροχη αρχή. Τα αλληλοσυνδεόμενα πλακάκια αφρού μπορεί να είναι ακόμη καλύτερα Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο το δάπεδο είναι σημαντικό είναι ότι σας επιτρέπει να προσθέσετε ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό ασφαλείας που είναι γνωστό ως «ίχνη προειδοποίησης VR». Στην ιδανική περίπτωση, η δημιουργία ενός προειδοποιητικού κομματιού, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται σε γήπεδα μπέιζμπολ για να πει σε έναν outfielder ότι πρόκειται να χτυπήσει σε έναν τοίχο, θα ήταν επίσης χρήσιμο στο VR (για τον ίδιο βασικά λόγο). Η χρήση πλακιδίων με επένδυση από αφρό στον χώρο παιχνιδιού, αλλά χωρίς να φτάσετε αυτά τα πλακίδια μέχρι την άκρη του δωματίου, θα προσέφερε μια λεπτή αίσθηση αφής στο άτομο στο VR, ενημερώνοντάς το, από την αλλαγή στις υφές του δαπέδου, ότι βρίσκονται στην άκρη της ασφαλούς περιοχής τους. Αυτή η λεπτή ένδειξη βοηθά να μην σπάσει η βύθιση, αλλά δίνει στον χρήστη μια προειδοποίηση ότι πρέπει να γυρίσει και να πάει στην αντίθετη κατεύθυνση ή τουλάχιστον να προχωρήσει με προσοχή.

Επιπλέον χώρος; Δημιουργήστε μια περιοχή θεατή VR

Το VR είναι προφανώς μια πολύ προσωπική και μοναχική εμπειρία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι και μια κοινωνική εμπειρία. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά παιχνίδια VR για πολλούς παίκτες όπου ένα άτομο μπορεί να παίξει χρησιμοποιώντας το ακουστικό και άλλα άτομα μπορούν είτε να τα βοηθήσουν χρησιμοποιώντας χειριστήριο ή ποντίκι ενώ παρακολουθούν τη δράση σε μια δεύτερη οθόνη. Αυτό μετατρέπει αποτελεσματικά όλη την εμπειρία σε ένα παιχνίδι πάρτι. Ακόμα κι αν ένα παιχνίδι δεν προσφέρει λειτουργία co-op, τα περισσότερα παιχνίδια θα αντικατοπτρίζουν την έξοδο του ακουστικού VR σε μια δεύτερη οθόνη, ώστε οι θεατές να μπορούν να δουν τι βλέπει το άτομο στο VR. Εάν έχετε επιπλέον χώρο στο δωμάτιό σας VR και θέλετε να μεγιστοποιήσετε τη χρησιμότητά του, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια περιοχή θεατών εικονικής πραγματικότητας όπου οι άνθρωποι μπορούν να παρακολουθήσουν μια τηλεόραση ή οθόνη μεγάλης οθόνης και να κάνουν ολόκληρη την εμπειρία σε πιο κοινωνική. Για να δημιουργήσετε μια περιοχή θεατή VR, πρέπει να δημιουργήσετε ένα είδος ασφαλούς φυσικού φραγμού μεταξύ της περιοχής παιχνιδιού και της περιοχής του θεατή σας. Εάν έχετε ένα μεγάλο οριζόντιο δωμάτιο. Πάρτε έναν καναπέ και μετακινήστε τον στο άκρο του δωματίου, κοιτάξτε τον προς τον τοίχο και μετά τοποθετήστε μια οθόνη ή τηλεόραση στον τοίχο. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης VR δεν θα τρέξει στην τηλεόραση (επειδή είναι αποκλεισμένοι από τον καναπέ). Αυτό δίνει επίσης στους θεατές ένα ασφαλές μέρος για να παρακολουθήσουν τη δράση VR ή / και να συμμετάσχουν στο παιχνίδι συνεργασίας.

VR Prop Storage, Controller Charging, and Other Nicities

Εάν πρόκειται να έχετε ένα ειδικό δωμάτιο για VR, τότε θα μπορούσατε επίσης να του δώσετε κάποιες ανέσεις και δυνατότητες ευκολίας. Ορισμένα παιχνίδια VR ενδέχεται να χρησιμοποιούν στηρίγματα πραγματικού κόσμου, όπως αποθέματα όπλων για εικονικά τουφέκια ελεύθερου σκοπευτή, άξονες γκολφ κλαμπ, τροχούς οδήγησης κ.λπ. χρησιμοποιήστε όταν χρειάζεται. Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε κάτι για να κρατήσετε τα χειριστήρια, τα ακουστικά κ.λπ. και ίσως να προσθέσετε ή να δημιουργήσετε μια βάση χειριστηρίου που διαθέτει ενσωματωμένη φόρτιση. Κατώτατη γραμμή: Κάντε το δωμάτιο VR σας λειτουργικό και ασφαλές τόσο για όσους βρίσκονται στο VR όσο και για τους θεατές.