Saltar al contenido

6 Λόγοι Resident Evil: Η ιστορία των αποκαλύψεων χάλια

5 de abril de 2021

***** ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ SPOILER ******Αυτό το άρθρο δίνει πολλά σημεία πλοκής Κάτοικος Κακός: Αποκαλύψεις και δεν πρέπει να διαβάζεται από κανέναν που δεν έχει βιώσει ή παραιτηθεί από την ιστορία. Στο δικό μας κριτική για το Resident Evil: Revelations, περάσαμε λίγο χρόνο συζητώντας πόσο φοβερή ήταν η ιστορία. Όμως, η ανάγκη μας να επικεντρωθούμε στο gameplay μας εμπόδισε να αφηγηθούμε την αφήγηση όσο θα θέλαμε. Δεν αρκεί απλώς να επαινέσουμε υπέροχα παιχνίδια αφηγήσεων The Walking Dead ή Μισή ζωή 2 ή Σανατόριο; Πρέπει επίσης να καλέσουμε παιχνίδια που λένε ιστορίες άσχημα, σπρώχνοντας τα πρόσωπά τους στην υγρή λακκούβα που άφησαν στο πάτωμα φωνάζοντας, «Κακό παιχνίδι! Ασχημο παιχνίδι!» Οι μνημειακές αποτυχίες της ιστορίας στο Αποκαλύψεις είναι ιδιαίτερα εκπληκτικό για δύο λόγους. Ένα είναι αυτό Κάτοικος Κακός Τα παιχνίδια συνήθως περιλαμβάνουν αρκετά ιστορίες με ενδιαφέροντες χαρακτήρες και περιστασιακές στιγμές γνήσιου συναισθήματος. Δεν καταλαβαίνετε πάντα την πλήρη αφήγηση, η οποία μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη, αλλά από στιγμή σε στιγμή τα παιχνίδια είναι αρκετά κατανοητά και απορροφούν. Η δεύτερη έκπληξη είναι ότι Αποκαλύψεις γράφτηκε από τον επιτυχημένο συγγραφέα anime / manga Dai Satō. Έγραψε σε εξαιρετικές σειρές anime όπως ο Samurai Champloo. Έχει επίσης γράψει μερικά άλλα παιχνίδια. Και ακόμη, Αποκαλύψεις είναι απλώς απαίσιο. Γιατί; Εδώ είναι έξι λόγοι.

Προειδοποίηση, υπάρχουν πολλά spoilers εδώ.

Κακός διάλογος

Αποκαλύψεις Φαίνεται σαν να γράφτηκε από κάποιον που έκανε μια λίστα με κάθε φράση σε κάθε ταινία δράσης, την ταξινόμησε ανάλογα με τη συχνότητα χρήσης τους και στη συνέχεια εργάστηκε σε όλες τις κορυφαίες φράσεις. «Το πεπρωμένο σου είναι στα χέρια μου.» «Έχω τους λόγους μου.» «Είσαι η μόνη ελπίδα μας.» Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι για πόσιμο γύρω από τη χρήση φράσεων μετοχών από το παιχνίδι. Ο συγγραφέας του παιχνιδιού ήταν πρόθυμος να κάνει σκληρή δουλειά στο μπλοκάρισμα σε περιττά κλισέ, καθώς όταν η Τζέσικα ξεφλούδισε, δεν έβγαζε τίποτα, «καλά, απλά μην ξεχνάτε αυτό το δείπνο αστακού που μου χρωστάτε.» Είναι μια κουραστική γραμμή σε μια συνομιλία σχετικά με την επερχόμενη καταστροφή της Teragrigia, και φαίνεται να είναι μόνο εκεί, ώστε η Τζέσικα να μπορεί αργότερα να πει, αφού πυροβολήσει τον Πάρκερ, «Μην ανησυχείτε για το δείπνο, τώρα είμαστε ακόμα.»

Τηλεγραφημένες ανατροπές

ο Κάτοικος Κακός Τα παιχνίδια ήταν πάντα γεμάτα μυστηριώδεις χαρακτήρες και άγνωστα κίνητρα. Αποκαλύψεις είναι επίσης. Ποιος είναι ο τύπος στη μάσκα αερίου; Τι σημαίνει ο Ρέιμοντ για την «αλήθεια της Teragrigia». Οι καλές ανατροπές περιλαμβάνουν εσφαλμένη κατεύθυνση που οδηγεί στην αντιστροφή των υποθέσεων. Ο κακός αποδεικνύεται ο καλός. Το νεκρό κορίτσι αποδεικνύεται ζωντανό. Η αδελφή αποδεικνύεται ότι είναι η μητέρα. Ο πλανήτης αποδεικνύεται ότι είναι μελλοντική Γη. Σε Αποκαλύψεις, βλέπεις τα πάντα να έρχονται. Σε ένα επεισόδιο με τίτλο Revelations, ο O’Brien εξηγεί επιτέλους πώς αυτός και ο Raymond πλαστογράφησαν την αναβίωση του Veltro για να ξεγελάσουν τον Morgan. Αλλά μέχρι τότε, το παιχνίδι είχε καταστήσει πολύ σαφές ότι αυτό ακριβώς συνέβαινε. Καλέστε ένα επεισόδιο «Revelations» και θέλουμε να μας πείτε κάτι εκπληκτικό. Δεν θέλουμε μόνο να επιβεβαιώνονται όλες οι υποψίες μας. Κανείς δεν θα μπορούσε να εκπλαγεί από αυτό το σημείο, εκτός αν περίμεναν οι λογικές λογικές να έχουν νόημα.

Σύγχυση

Οι αλλαγές του παιχνιδιού στη θέση και τον χρόνο τείνουν να είναι απότομες και κακώς ρυθμισμένες. Ο Jill και ο Parker φτάνουν σε ένα πλοίο για να αναζητήσουν τον Chris και την Jessica. Στη συνέχεια λαμβάνουμε μια αναφορά ειδήσεων. Αυτό ακολουθείται από τον Jill και τον Parker σε ό, τι φαίνεται την ημέρα πριν φτάσουν στο πλοίο, αν και το παιχνίδι δεν τον ενοχλεί να το εξηγήσει αυτό. Τότε είμαστε στα βουνά με τον Κρις και τη Τζέσικα. εκπληκτικό, εκτός αν έχετε πιάσει μια γρήγορη παραίσθηση σε αυτά τα βουνά. Στη συνέχεια επιστρέψαμε στον Τζιλ και τον Πάρκερ και μετά ένα χρόνο πίσω με τον Πάρκερ και τη Τζέσικα και τον Ρέιμοντ αμέσως πριν καταστραφεί η Τεραγκρίτζια. Και ούτω καθεξής. Κάποιοι μπορεί να υποστηρίξουν ότι αυτή είναι η προσπάθεια του παιχνιδιού να δημιουργήσει μια αίσθηση μυστηρίου και αποπροσανατολισμού, αλλά υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μυστηριώδους και ασαφούς.

Ανεξήγητες πράξεις

Μερικοί από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού φαίνονται πολύ ανόητοι, αλλά το παιχνίδι δεν τους απεικονίζει με αυτόν τον τρόπο. Το σχέδιο του O’Brien να τραβήξει τη Μόργκαν με την παραποίηση της αναβίωσης του Veltro είναι τόσο τρελό όσο ένα σχέδιο που δημιουργήθηκε για Λατρεύω τη Λούσι. Ο Parker που εμποδίζει τον Raymond να κρατήσει τη Jessica από το να ανατινάξει το πλοίο είναι ακατανόητο, δεδομένου ότι είχε μόλις δείξει ένα όπλο σε αυτήν, απλώς προσπάθησε να πιέσει ένα μυστηριώδες κουμπί χωρίς εξήγηση και είχε πυροβολήσει τον Raymond και στη συνέχεια προσέφερε μια μη πειστική εξήγηση. Αυτό το είδος σας δίνει λίγη εμπιστοσύνη στο όραμα του συγγραφέα, οπότε στο τέλος, όταν ανακαλύπτουμε ότι ο Ρέιμοντ και η Τζέσικα συνεργάζονται όλο αυτό το διάστημα, είναι δύσκολο να αποδεχτούμε ότι πρόκειται για μια καλά μελετημένη συστροφή. Αυτό σημαίνει ότι η ψεύτικη δολοφονία της Τζέσικα για την προσπάθεια του Ρέιμοντ και του Ρέιμοντ να εμποδίσει την Τζέσικα να καταστρέψει το πλοίο ήταν και τα δύο μέρη κάποιου περίπλοκου σχεδίου και ότι ενώ η Τζέσικα εργάζονταν πιθανώς για τον Μόργκαν και τον Ρέιμοντ για τον Ο’Μπρέιν, στην πραγματικότητα πιθανότατα εργάζονταν για κανένα, ένα κουτί σκουληκιών που πιθανότατα θα ανοίξει, και θα χαθεί, στην αναπόφευκτη συνέχεια.

Τρομεροί χαρακτήρες

Υπήρξαν μερικοί πραγματικά ελκυστικοί χαρακτήρες στο ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ παιχνίδια, αλλά εδώ, οι χαρακτήρες τείνουν να είναι θαμπό ή ενοχλητικοί. Ο φλερταρίστας της Τζέσικα αισθάνεται αναγκασμένος και την κάνει ενοχλητική, αν και μέρος αυτού μπορεί να είναι η κάπως ενοχλητική φωνή της. Ακόμα χειρότερα είναι οι Quint και Keith, δύο ασυνήθιστοι τεχνικοί που εκπληρώνουν το ρόλο, εξοικειωμένοι σε πολλές ταινίες, με κακή «κωμική ανακούφιση». Ο Ρέιμοντ είναι επίσης πολύ αντίθετος, αν και πιστεύουμε ότι πρέπει να είναι, κάτι που θα τον έκανε έναν από τους λίγους επιτυχημένους χαρακτήρες του παιχνιδιού. Όσο για τα τακτικά μέλη της σειράς Jill και Chris, είναι απλώς οδυνηρά θαμπό και ανθεκτικά. Δεν έχουν μια προσωπικότητα για να μοιραστούν και τους δύο. Η ταινία ελπίζει προφανώς ότι ό, τι λάτρης έχετε αναπτύξει για αυτά από προηγούμενα παιχνίδια θα συνεχιστεί σε αυτό.

Κανείς δεν πεθαίνει

Λίγο μετά από πυροβολισμό και πιθανότατα σκοτωμένο, ο Ρέιμοντ μπαίνει σε ένα δωμάτιο, δείχνοντας ότι φορούσε αλεξίσφαιρο γιλέκο. Αυτό είναι απολύτως λογικό, αν και δεν εξηγεί γιατί αρχικά προσποιείται ότι πέθανε. Αλλά είναι επίσης η τελευταία φορά που το παιχνίδι ενοχλεί να εξηγήσει πώς επέζησε ένας χαρακτήρας. Όταν ο Parker πέφτει περίπου 30 πόδια σε μια οργισμένη κόλαση, ανακαλύπτεται αργότερα όχι περισσότερο τραυματισμένος από πριν από την πτώση. Βλέπουμε τον Κουιντ και τον Κιθ στο έντονο φως μιας έκρηξης, μετά μεταβαίνουμε σε ένα εξωτερικό πυροβολισμό της περιοχής που βομβαρδίστηκε με μοκέτα, αλλά οι δύο φαίνεται να περπατούν μακριά από τα βουνά στο τέλος. Χρειάζεται μια ταινία πραγματικά ή αξίζει τέσσερις ψεύτικους θανάτους;